Posiadam ten samochód dwa lata, kupiłem z myślą o dojazdach na działkę, po błotnistym i wyboistym terenie. Autko doskonale się się sprawdziło. Nie jest to prawdziwa terenówka i trzeba o tym pamiętać, jednak na moje potrzeby sprawdza się w stu procentach. Nie posiada blokad, stałego 4x4, reduktora, ale należy zadać sobie pytanie do czego auto ma służyć? Czy do terenu, czy do jazdy głównie miejskiej z akcentami uterenowionymi?
Jeżeli jeździsz w większości po drogach utwardzonych to ten samochód doskonale się do tego nadaje. Nie straszne mu dziury, wysokie krawężniki i inne niespodzianki spotykane na jezdni.
Egzemplarzem, który posiadam zrobiłem 40.000 km i nic się nie zepsuło! Poza wymianą elementów metalowo-gumowych i okresowymi wymianami oleju, pasków i płynów nic w CR-V\'ce nie odmówiło posłuszeństwa. Wszystkie pokrętła, psztyczki, silniczki chodzą jak należy. Części zamienne kosztują tyle co do innych marek, są ogólnodostępne, można nabyć też tańsze zamienniki. Jedyny problem to trzeba znaleźć dobry sklep z częściami,gdyż szukając zamienników niektóre elementy pasują od Civic\'a, Prelude\'a, Accord\'a... Kosztowną sprawą jest też wymiana opon, niestety trzeba zmieniać cztery naraz. Posiadam też Hondę HR-V i porównując oba te modele to CR-V można nazwać czołgiem, wołem roboczym. Wsiadasz, pakujesz do pełna i jedziesz... HR-V w prawdzie zbliżona konstrukcja, ale znacznie mniejsza, \"delikatniejsza\",gorzej zachowuje się na drodze.
Ogólnie auto godne polecenia, kolejne które kupię będzie również CR-V\'ką.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V RD1 128KM 94kW
[l/100km]