Silnik
: Dzięki takim modelom ludzie docenili japońskie auta
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: skrzypi przy przenoszeniu napędu, ale wszystko działa bez zarzutu
5,0
Całokształt
Nie chcę tu cwaniakować, ale z racji wykonywanego zawodu LEŚNICZEGO miałem okazję sprawdzić CR-Vkę w każdych warunkach. UWAGA! nie jest to auto typowo terenowe, ale jego możliwości w terenie są dalce ponad przeciętne:) Przy całej sympatii do tego auta muszę się przyznać, że raz przeceniłem możliwości swoje i CR-Vki i ugrzązłem na piaszczystej plaży nad wisłą:( Na płaskim terenie śniegi i podmokłe łączki nie są jej straszne:)
Wrażenia
4,0
Silnik
Do CR-Vki przesiadłem się z diesla. Na początku bardzo brakowało mi 6-ego biegu. Po czasie jednak się przyzwyczaiłem i jazda prędkością 140km/godz jest po prostu głośniejsze niż w moim poprzednim aucie:) Jestem natomiast zadowolony z elastyczności silnika. Wbrew pozorom naprawdę to autko potrafi przyspieszyć, ale oczywiście na wyższych obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów z biegami.
5,0
Układ jezdny
Jestem bardzo zadowolony. Być może twardość zawieszenia jest \"rzeczą gustu\", ale według mnie jest super. Wcześniej jeździłem mitsubishi w dieslu i zawieszenie było za miękkie na nasze grogi. Dzięki temu, że CR-Vka ma wielowahaczowe zawieszenie to mimo sporej budy, ostre zakręty nie stanowią problemu:)
Komfort
5,0
Widoczność
wyżej się siedzi niż w typowej osobówce. Dla mnie super
3,0
Ergonomia
Oczywiście nie jest to sportowe autko czy ekskluzywna limuzyna...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo szukałem mojego staruszka z klimą, ale udałe się i uważam, że w tego typu autach (gdzie szczelność kabiny, wyciszenie itp nie jest najmocniejszą kwestią) to klima jest konieczna. Działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zgrabna na zewnątrz, a przestrzenna wewnątrz
3,0
Wyciszenie
To nie jest namosniejsza strona auta. powyżej 110 km/godz głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10 l benzyny, 13 l gazu... bardzo długo szukalem SUVa lub terenówki, która nie wypłucze moich kieszeni (przeciętnego Kowalskiego). Postawiłem na Cr-V i myślę, że nie ma ekonomiczniejszego auta tego typu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem leśnikiem i potrzebowałem niedrogiego auta do pracy. Zakup CR-V to dla mnie strzał w 10. W terenie ponad przeciętna (nie mówię tu o offroudzie). Jako jedyne auto w rodzinie służy nam też w dłuższe trasy no i daje radę. Zazwyczaj po przypływie gotówki zamieniamy swoje auta lepsze... ja po prostu zostawię sobie CR-Vkę i kupie sobie jakieś drugie, bardziej komfortowe auto:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wciągu roku: 3 łączniki stabilizatora (po 40zł szt.), ale kupiłem auto, już z zepsutymi. Po przejechaniu 3O tyś. musiałem dolać oleju...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V RD1 128KM 94kW
[l/100km]