Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V I

leśniczy , 13 lat temu
Silnik 2.0 16V RD1 128KM 94kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CR-V I 2.0 16V RD1 128KM 94kW 1995-1999 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dzięki takim modelom ludzie docenili japońskie auta
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : skrzypi przy przenoszeniu napędu, ale wszystko działa bez zarzutu
5,0
Całokształt
Nie chcę tu cwaniakować, ale z racji wykonywanego zawodu LEŚNICZEGO miałem okazję sprawdzić CR-Vkę w każdych warunkach. UWAGA! nie jest to auto typowo terenowe, ale jego możliwości w terenie są dalce ponad przeciętne:) Przy całej sympatii do tego auta muszę się przyznać, że raz przeceniłem możliwości swoje i CR-Vki i ugrzązłem na piaszczystej plaży nad wisłą:( Na płaskim terenie śniegi i podmokłe łączki nie są jej straszne:)
Wrażenia
4,0
Silnik
Do CR-Vki przesiadłem się z diesla. Na początku bardzo brakowało mi 6-ego biegu. Po czasie jednak się przyzwyczaiłem i jazda prędkością 140km/godz jest po prostu głośniejsze niż w moim poprzednim aucie:) Jestem natomiast zadowolony z elastyczności silnika. Wbrew pozorom naprawdę to autko potrafi przyspieszyć, ale oczywiście na wyższych obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów z biegami.
5,0
Układ jezdny
Jestem bardzo zadowolony. Być może twardość zawieszenia jest \"rzeczą gustu\", ale według mnie jest super. Wcześniej jeździłem mitsubishi w dieslu i zawieszenie było za miękkie na nasze grogi. Dzięki temu, że CR-Vka ma wielowahaczowe zawieszenie to mimo sporej budy, ostre zakręty nie stanowią problemu:)
Komfort
5,0
Widoczność
wyżej się siedzi niż w typowej osobówce. Dla mnie super
3,0
Ergonomia
Oczywiście nie jest to sportowe autko czy ekskluzywna limuzyna...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo szukałem mojego staruszka z klimą, ale udałe się i uważam, że w tego typu autach (gdzie szczelność kabiny, wyciszenie itp nie jest najmocniejszą kwestią) to klima jest konieczna. Działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zgrabna na zewnątrz, a przestrzenna wewnątrz
3,0
Wyciszenie
To nie jest namosniejsza strona auta. powyżej 110 km/godz głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10 l benzyny, 13 l gazu... bardzo długo szukalem SUVa lub terenówki, która nie wypłucze moich kieszeni (przeciętnego Kowalskiego). Postawiłem na Cr-V i myślę, że nie ma ekonomiczniejszego auta tego typu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem leśnikiem i potrzebowałem niedrogiego auta do pracy. Zakup CR-V to dla mnie strzał w 10. W terenie ponad przeciętna (nie mówię tu o offroudzie). Jako jedyne auto w rodzinie służy nam też w dłuższe trasy no i daje radę. Zazwyczaj po przypływie gotówki zamieniamy swoje auta lepsze... ja po prostu zostawię sobie CR-Vkę i kupie sobie jakieś drugie, bardziej komfortowe auto:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wciągu roku: 3 łączniki stabilizatora (po 40zł szt.), ale kupiłem auto, już z zepsutymi. Po przejechaniu 3O tyś. musiałem dolać oleju...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V RD1 128KM 94kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V I