To była moja pierwsza Honda, po VW, renault, oplach (szczególnie Frontera mnie wyleczyła z europejskich marek) i gdyby nie to że potrzebuję większego samochodu kupiłbym CRV jeszcze raz bez chwili namysłu.
Wrażenia
5,0
Silnik
zwawy, ładnie wchodzi na obroty, całkiem niezła równowaga pomiędzy mocą silnika a masą auta
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna z fajnym III biegiem, który pozwala nieźle rozpedzić auto
5,0
Układ jezdny
jak na auto niby terenowe bez zarzutu
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
skromnie ale funkcjonalnie, minus prawie niewidoczny zegar i podświetlenie włącznika klimatyzacji w słoneczne dni
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie miałem problemów, szybko i wydajnie, nieco gorzej z nawiewem na boczne szyby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na azjatyckie normy całkiem przestrzennie
4,0
Wyciszenie
dużo gorzej przy szybszej jeździe - powyżej 120 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
stabilne spalanie, dokładnie tyle ile w instrukcji podają, ceny przeglądów w normie, napraw poważniejszych nie doświadczyłem,
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie taka jakość musi kosztować, więc nie ma co narzekać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przjechalem tym autem 225000 km, od wyjazdu z salonu przez 6 lat bez niespodzianek, pełna niezawodność, jedyna rzecz to po kilku zimach kłopoty z zamkiem drzwi bagażnika i to wszystko, ale w nowym modelu tej wady już nie ma
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 225000 tysiącach km do wymiany były tylko końcowki drążka kierownicy, silnika tylnej wycieraczki i tyle a no i na gwarancji wymiana katalizatora po jakimś tankowaniu na byle jakiej stacji gdzieś w trasie ale wymienili w serwisie bez słowa, za co im chwała.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 147KM 108kW
[l/100km]