Nie jest to demon prędkości ale do 140 km/h w zupełności wystarcza. Wysoka kultura pracy i niezawodność - nawet przy temperaturach -28 stopni odpala za pierwszym razem - sprawdzone.
5,0
Skrzynia biegów
Duże przebiegi nie wpływają destrukcyjnie na skrzynię. Mam już przeszło 240 tys. km. a biegi wchodzą po naciśnięciu jednym palcem. Trzeba tylko pamiętać o hydraulice sprzęgła.
5,0
Układ jezdny
Wytrzymuje bardzo dużo pod warunkiem unikania jazdy typowo terenowej. Do 230 000 km wymieniałem tylko końcówki drążków i tuleje gumowe stabilizatora.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownicą, dobra widoczność, duże lusterka zewnętrzne.
4,0
Ergonomia
Można się przyczepic do sterowania szybami z konsoli przy kierownicy. Reszta mistrzostwo świata.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy temperaturach poniżej -20 temperatura wewnątrz nie przekroczy 17 stopni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na 5
4,0
Wyciszenie
Do 130 km na godzinę cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tej masie i silniku 150 km nie ma co narzekać
5,0
Stosunek jakość/cena
!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na 6
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 147KM 108kW
[l/100km]