Z uwagi na awarię silnika i lekceważące podejście przedstawiciela producenta do obowiązku napraw gwarancyjnych.
Kilkumiesięczna naprawa ..... z braku części (październik 2024 r.) !
Wrażenia
1,0
Silnik
Awaryjny, po 40 tys. do wymiany
5,0
Skrzynia biegów
Brak
5,0
Układ jezdny
Doskonały, świetne trzymanie w zakrętach
4,0
Karoseria
Łatwa w utrzymaniu, funkcjonalna
Komfort
5,0
Widoczność
Prawidłowo dobrane lusterka boczne, funkcjonalna tylna kamera.Bardzo dobrze działające innowacyjne, umieszczone na ramionach wycieraczek spryskiwacze.
Dodatkowo zużywają mało płynu.
5,0
Ergonomia
Wygodne fotele, dobry dostęp do bagażnika
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawne, łatwo utrzymać niezaparowane szyby, sprawna klimatyzacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Uważam, że w tej klasie samochodu jest wystarczająca dla 4 osób.
2,0
Wyciszenie
Brak wyciszenia drzwi, nadkoli i nie do wytłumienia przenoszenie materiałowe hałasu z kół
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie zużycie paliwa, tani serwis olejowy
1,0
Stosunek jakość/cena
Samochód bardziej jednorazowy, fatalny serwis gwarancyjny. Producent zbytnio nie dba o jakość usług gwarancyjnych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik na niskiej jakości częściach. Producent nie wywiązuje się z obowiązku terminowej naprawy. To kpina, to gorzej niż serwis syrenki w PRL-u. Kupiony rok temu samochód staje się gratem, a importerowi jest przykro - to kabaret !
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW
[l/100km]