Mnie jednak to rozwiązanie na dłuższą mete nie pasuje. Jeżdże glownie po eskach/autostradach i przy butowaniu halasuje. Dodatkowo hybryda zdecydowanie lepiej czuje sie w mieście.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze
5,0
Karoseria
Bez uwag
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze, z tyłu w dzieci zadowolona.dorosli z tylu raczej kiepsko no ale to kompakt
2,0
Wyciszenie
Gdy opony letnie i sucha czysta nawierzchnia jest znośnie. Na allseason, po deszczu czy jak na jezdni błoto, zwir jest beznadziejnie. Jak za 150 tys jest słabo. Można się bawić w wyciszanie, obklejanie foliami lakieru itp ale chyba po to kupujemy nowe auto by mieć święty spokój? Czy sie myle?
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednie spalanie mam ok 5.8-6.0 (80% trasa ponad 120kmh)
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto relatywnie drogie a słabo nadaje sie na szybkie trasy, beznadziejnie wyciszone od jezdni. To już moja 3 honda i mam wrażenie ze na przestrzeni lat wiele sie nie zmienilo. Tamte byly bezawaryjne, ale zawsze dowiozly do celu mimo,ze w hałasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW
[l/100km]