Generalnie jestem bardzo zadowolony z samochodu pomimo kilku wad. Samochód zwodzący z zewnątrz dość ekstrawaganckim wyglądam jest w środku poukładany, konserwatywny i praktyczny. Wisienką na torcie jest radość z jazdy jaką daje samochód, z pewnością jego najmocniejsza strona.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocna strona pojazdu. Dobry dół, dobra góra. Czuć "wolnossąca tradycję" Hondy, kręci się przyjemnie i wysoko. Jak na turbo ładnie brzmi, a przy okazji bardzo ekonomiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Kolejny bardzo mocny punkt. Precyzyjna skrzynia, krótkie drogi prowadzenia. Nie są przesadnie długie i żeby jeździć ekonomicznie trzeba trochę powajchować.
5,0
Układ jezdny
Chyba najmocniejszy punkt tego modelu. Układ kierowniczy jest obłędnie precyzyjny. W swojej klasie prawie bezkonkurencyjny. Zawieszenie dość twarde, stawiający na komfort resorowania mogą się czuć lekko zawiedzeni. Choć źle nie jest, pomaga bardzo wielowahacz.
2,0
Karoseria
Niestety Honda tradycyjnie wyposażyła samochód w szczątkowe ilości lakieru. Cienki i bardzo podatny na zarysowania. Lekko falująca maska podczas szybszej chyba tylko groźnie wygląda. Nie słyszałem o tym, żeby miało to poważniejsze konsekwencje.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu i z boku jest całkiem ok. Z tyłu kiepsko. Niestety jestem posiadaczem podstawowej wersji, brak kamerki i czujników mocno utrudnia precyzyjne manewrowanie.
4,0
Ergonomia
Naprawdę w porządku. Bardzo poukładana deska, obsługa intuicyjna i przyjemnie analogowa. Jedyne co mi nieco przeszkadza to wg mnie średnio intuicyjna obsługa klimatyzacja i trochę mało estetycznie rozplanowane wnętrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa i grzeje sprawnie. Klimatyzacja dość wydajna, była awaria ale to już wędruje do innej kategorii. Auto szczelne, nie ma problemów z wilgocią.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdecydowanie powyżej przeciętnej. Jedno z lepszych aut w segmencie. Dużo miejsca z przodu, z tyłu....jeszcze więcej. Mam 190 cm wzrostu, siedzę wygodnie a za mną siadłby taki sam gość. Bagażnik duży i dość foremny.
3,0
Wyciszenie
Zwyczajnie jest przeciętnie lub nawet lekko poniżej. Da się przeżyć, choć fanatycy dobrego wyciszenia przy 140 km/h będą zniesmaczeni.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny silnik, brak awarii (poza jedną zrobioną na gwarancji).
5,0
Stosunek jakość/cena
Znając zalety i wady pojazdu i celując świadomie w auto dające namiastkę auta sportowego ale też przestronne i praktyczne to bezkonkurencyjny wybór w swojej cenie. Przynajmniej było tak w trakcie kupna, auta stety/niestety trzymają wartość na rynku wtórnym.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 razy wyświetlił mi się ni z gruchy, ni z pietruchy komunikat o niskim poziomie oleju. Wyżej już wspomniana falująca maska, no i awaria klimatyzacji po 2 latach od zakupu (ale to niestety klasyka w tym modelu), naprawione na gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]