Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic X Sedan 4d

pimp202, ponad rok temu
Silnik 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 82 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Generalnie jestem bardzo zadowolony z samochodu pomimo kilku wad. Samochód zwodzący z zewnątrz dość ekstrawaganckim wyglądam jest w środku poukładany, konserwatywny i praktyczny. Wisienką na torcie jest radość z jazdy jaką daje samochód, z pewnością jego najmocniejsza strona.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocna strona pojazdu. Dobry dół, dobra góra. Czuć "wolnossąca tradycję" Hondy, kręci się przyjemnie i wysoko. Jak na turbo ładnie brzmi, a przy okazji bardzo ekonomiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Kolejny bardzo mocny punkt. Precyzyjna skrzynia, krótkie drogi prowadzenia. Nie są przesadnie długie i żeby jeździć ekonomicznie trzeba trochę powajchować.
5,0
Układ jezdny
Chyba najmocniejszy punkt tego modelu. Układ kierowniczy jest obłędnie precyzyjny. W swojej klasie prawie bezkonkurencyjny. Zawieszenie dość twarde, stawiający na komfort resorowania mogą się czuć lekko zawiedzeni. Choć źle nie jest, pomaga bardzo wielowahacz.
2,0
Karoseria
Niestety Honda tradycyjnie wyposażyła samochód w szczątkowe ilości lakieru. Cienki i bardzo podatny na zarysowania. Lekko falująca maska podczas szybszej chyba tylko groźnie wygląda. Nie słyszałem o tym, żeby miało to poważniejsze konsekwencje.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu i z boku jest całkiem ok. Z tyłu kiepsko. Niestety jestem posiadaczem podstawowej wersji, brak kamerki i czujników mocno utrudnia precyzyjne manewrowanie.
4,0
Ergonomia
Naprawdę w porządku. Bardzo poukładana deska, obsługa intuicyjna i przyjemnie analogowa. Jedyne co mi nieco przeszkadza to wg mnie średnio intuicyjna obsługa klimatyzacja i trochę mało estetycznie rozplanowane wnętrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa i grzeje sprawnie. Klimatyzacja dość wydajna, była awaria ale to już wędruje do innej kategorii. Auto szczelne, nie ma problemów z wilgocią.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdecydowanie powyżej przeciętnej. Jedno z lepszych aut w segmencie. Dużo miejsca z przodu, z tyłu....jeszcze więcej. Mam 190 cm wzrostu, siedzę wygodnie a za mną siadłby taki sam gość. Bagażnik duży i dość foremny.
3,0
Wyciszenie
Zwyczajnie jest przeciętnie lub nawet lekko poniżej. Da się przeżyć, choć fanatycy dobrego wyciszenia przy 140 km/h będą zniesmaczeni.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny silnik, brak awarii (poza jedną zrobioną na gwarancji).
5,0
Stosunek jakość/cena
Znając zalety i wady pojazdu i celując świadomie w auto dające namiastkę auta sportowego ale też przestronne i praktyczne to bezkonkurencyjny wybór w swojej cenie. Przynajmniej było tak w trakcie kupna, auta stety/niestety trzymają wartość na rynku wtórnym.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 razy wyświetlił mi się ni z gruchy, ni z pietruchy komunikat o niskim poziomie oleju. Wyżej już wspomniana falująca maska, no i awaria klimatyzacji po 2 latach od zakupu (ale to niestety klasyka w tym modelu), naprawione na gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic X Sedan 4d