Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic X Sedan 4d

Afli, 4 lata temu
Silnik 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 127 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 182 KM i 6,1 l/100km
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Bardzo, bardzo dobre auto. Kształt to rzecz gustu ale jak dla mnie to atrakcyjny i sportowy japończyk. Klasa compact ale jest bardzo duzo miejsca i bagaznik jak w aucie rodzinnym. Dobra dynamika silnika idzie z rewelacyjnie niskim spalaniem - średnia z 127600 km to 6,1 L (połowa trasa i połowa miasto). Dość dobre prowadzenie na ostrych zakrętach i wzorowe na łagodnych zakretach - rewelacyjne fotele. Jak dotąd rzadnych usterek. Aktywny tempomat bez zarzutu, w najnizszej wersji wyposarzenia jest wszystko co potrzebne. Przeglady co 15000 - koszt 800 zł. Jedyny mankament to materiały wykończenia w środku - mało luksusowe jak na auto za 90000 zł.
Wrażenia
5,0
Silnik
Czuć doskonale 182 KM a przy tym średnie spalanie na poziomie 6 l - rewelacja. 127 tyś. Km i tylko wymiany oleju i filtrów. Wysoka kultura pracy, cichy.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, krótkie przełożenia,
5,0
Układ jezdny
Dobry kompromis miedzy komfortem a twardością. Wzorowy na łagodnych zakrętach i pewny na ostrych. Jedynie przy pełnym obciążeniu należy zachować czujność. Brak falowania na nierównościach poprzecznych i podłużnych. Precyzyjny uklad kierowniczy o dobtym czuciu. Tłumienie na wysokim poziomie. 127600 km bez usterek.
4,0
Karoseria
3 lata i 0 rdzy czy odprysków. Dobrze spasowane elementy. Piękne kształty o doskonałych proporcjach. Oczywiście mankament to miękki japoński lakier. Doradzam powłokę ochronną lub folie i jeszcze 3 właściciel będzie miał auto jak nowe i będzie płakał przy sprzedaży.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Wszystko widać i słychać. Hi hi hi.
5,0
Ergonomia
Wzorowa i dobrej jakości. Bardzo intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów. Bardzo wydajna i o dobrych nastawach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca. Za to bagażnik ogromny. Właściwie to rodzinne auto pod tym względem.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepsze. Auto zachęca do szybkiej jazdy a przy 140 km/h robi się głośno. Poniżej 130 km/h jest cichutko.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Materiały eksploatacyjne są już w sieci. Przeglądy po 800 zł co 15 tyś. Km.
4,0
Stosunek jakość/cena
182 KM, spalanie 6 l/100 km, bogate wyposarzenie z kontrolą pasa ruchu, aktywnym tempomatem, rozpoznawaniem znaków i awaryjnym zatrzymaniem za 90 tyś. - rewelacja. Jedynie materiały we wnętrzu mogłyby być lepsze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak. Nic się nie działo przez 127 tyś. Km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Nic się nie działo przez 127 tyś. Km

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic X Sedan 4d