Silnik 2.0 o oznaczeniu K20c2.
Tradycyjny silnik wolnossący. 160KM i ok 180Nm.
Bardzo dobrze współpracuje z skrzynią CVT
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia CVT 2 gen bardzo fajnie działa. Do tej pory zawsze myślałem i czytałem, że CVT "wyją" Fakt jak silnik wkręci się na 5 czy 6,5tyś obrotów to robi się głośniej ale bez przesady.
Wkurzająca jest jak ja to nazywam "dziura cvt". Podjeżdżam do skrzyżowania i wyhamowuje z większej prędkości i chce szybko przyspieszacz jest taka zawiecha i dopiero po niej auto przyspiesza
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Oj Jak to w Hondize lakiej bardzo miękki, trzeba uważać.
Póki co w wersji USA nie widać rdzy. Drzwi bez korozji
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po wymianie skraplacza jest ok. A ten nieszczęsny skraplacz można nazachwycać wadą fabryczną
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca. tylko siebie się bardzo nisko
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie na komputerze to 7l/100
a LPG 8,5l/100 i to jest średnie spalanie po 10tyś km
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto sprowadzone z USA więc cena bardzo atrakcyjna, fakt bez bajerów w postaci dodatkowych systemów bezpieczeństwa
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko wymian skraplacza ale cena nie powalała. Skraplacz 300zł a wymiana razem z wymiana oleju CVT 280zł
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]