Jak za cenę 120.000 zł minus oczywisty rabat , nie ma lepszego , szybszego , lepiej prowadzącego się autka . Nie można się tez łudzić iż komfort jazdy będzie segmentu D .... to w sumie jedyny minus .... czyli słabe przednie fotele na dystansach plus 400 km , oraz mało wydajna klimatyzacja przy temperaturach plus 40 .
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jak na to auto dość mocny, 7.2 s do setki potrafi zaskoczyć nie jedno premium.
4,0
Skrzynia biegów
Cvt naprawdę fajnie pracuje . Przy normalnej jezdzie , nie ma lepszej skrzyni. Gdy katujemy auto , skrzynia i zespół napędowy potrafi wyć .
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi , sprężyste zawieszenie z nutką sportowości
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Fotele przednie i znalezienie dobrej pozycji graniczą z cudem na długich dystansach. Rozpatrując je jako auto miejskie 5*
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko nagrzewa wnętrze w zimie , latem klima słabo wydajna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Powyżej 140 robi się głośno . Lecz to nie silnik a odgłosy z drogi czy szum powietrza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Śmieszne niskie koszty. Olej serwis co 10.000 km. Brawo Honda
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pare pierdol do wymiany na gwarancji , jak czujniki parkowania z przodu, czy rurka klimatyzacji. Jednak na każdej naprawie auto zastępcze zawsze podstawione wiec nie mogę się czepiać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak . I to jest właśnie Honda ! 30.000 km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]