Ogólnie samochodem jeździ się bardzo fajnie. Silnik bardzo zrywny, sam układ jezdny jest bardzo przyjemny. Jadąc po autostradzie, ze wszystkimi asystentami prowadzi się wręcz "samemu". Największym problemem jest jednak wykończenie. Widać i przede wszystkim słychać że nie jest to już Japońska produkcja. Plastiki skrzypią, słupki A (kierowca i pasażer) oraz plastikowa tylna pokrywa nad bagażnikiem. Wystarczy wyszukać honda civic x rattle i na zagranicznych stronach pojawia się masa rozwiązać do całej MASY problemów. Bardzo słabo to wygląda.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo szybko przyśpiesza, dużo mocy
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Zabezpieczyłem powłoką ceramiczną i za bardzo nic się nie dzieje, poza dwoma wgnieceniami od kamyków. Sam lakier nie jest zarysowany
Komfort
3,0
Widoczność
Tylna szyba to masakra
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Osoby powyżej 175 cm będą miały problem siedzieć z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Jadąc autostradą powyżej 140 jest bardzo głośno. Plus brzęczące plastiki, już po kilku tygodniach jazdy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę jednak samochód powinien być lepiej wykonany. Problemy z plastikami już po kilku tygodniach to nieporozumienie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po kilku tygodniach samochód zaczyna wszędzie trzeszczeć. Tylna plastikowa pokrywa bagażnika jest za blisko szyby i wystarczy trochę głośniej posłuchać muzyki, żeby zaczęła własnie o nią udrzeć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory nic się nie wydarzyło, samochód posiadam od stycznia 2019 roku
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]