Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic X Sedan 4d

Robert, 4 lata temu
Silnik 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Honda Civic X sedan wyjątkowo dobrze się prowadzi i ma zaskakująco dużo miejsca wewnątrz (nawet w porównaniu z samochodami z klasy D jak np. Opel Insignia). Silnik - rewelacja. Zawieszenie jest także rewelacyjne. Klika małych mankamentów oczywiście też się znajdzie
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo elastyczny, moc dostępna od niskich obrotów. Potrafi pokazać "pazur" przy ostrzejszej jeździe a zarazem być oszczędny przy łagodnym traktowaniu
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia CVT w tym modelu jest bardzo dobra. Nie bójcie się jej. W trybie "D" reaguje z lekkim opóźnieniem, ale w mieście sprawuje się idealnie. Wirtualna symulacja biegów jest świetnia zaimplementowana. Absolutnie nie "wyje" przy przyspieszaniu. W Trybie "S" można odczuć namiastkę sportu. Skrzynia reaguje bardzo szybko i pozwala wchodzić na wyższe obroty
5,0
Układ jezdny
Jednym słowem - idealnie. Świetnie wybiera nierówności, nie jest ani za twardy ani za miękki. Bardzo dobrze trzyma się jezdni w zakrętach. Uwierzcie mi, jazda jest przyjemnością.
4,0
Karoseria
Jest dobrze, ale nie najlepiej. Denerwują drobiazgi (np. falująca maska, trzeszczące elementy wnętrza, etc.)
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno ogrzewanie jak i klimatyzacja jest bardzo wydajna. Niektórzy użytkownicy narzekają na głośność działania klimy, ale ja niczego niepokojącego nie zauważyłem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez uwag. Jest naprawdę sporo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Mierząca 185cm osoba swobodnie czuje się na tylnej kanapie za fotelem kierowcy ustawionym pod także pod osobę o tym wzroście. Jest naprawdę dobrze. W klasie D zwykle jest nawet mniej miejsca.
4,0
Wyciszenie
I to jest chyba jedyna bolączka modelu. Na dobrej jakości drogach - cichutko. Na gorszej nawierzchni szum niesie się od opon poprzez nadkola. Z wyciszeniem mogłoby więc być lepiej. Nie jest tragicznie, ale też nie jest najlepiej. Do prędkości 100-110km/h jest bardzo dobrze, ale przy prędkościach autostradowych już nie tak kolorowo. Ale w sumie w Infinity Q50S jest jeszcze głośniej a nikt na to nie narzeka.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzeszczące elementy wnętrza (ASO spokojnie sobie z tym radzi) piszczące (bardzo) hamulce wycieraczki automatyczne gdzie automat zwykle działa sobie jak chce, wbrew logice.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic X

Liczba wpisów: 25

Honda Civic X – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic X Sedan 4d