Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic X Sedan 4d

civic driver, 5 lat temu
Silnik 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Silnik, skrzynia, ale chyba przede wszystkim zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : póki co brak, za krótko aby ocenić
5,0
Całokształt
Świetne auto, dynamiczne a przy tym niewiarygodnie wręcz ekonomiczne (styl jazdy ma oczywiście znaczenie). Wygodne, duże, komfortowe, przy tym nietuzinkowe - może się podobać. Idealna pozycja za kierownicą, czucie samochodu, wszystko jest takie ... dopasowane, pod kierowcę. Pasażerowie też nie narzekają. Jestem bardzo zadowolony, choć obawiałem się przed zakupem, że będzie to kompromis (celowałem w auto segmentu D). A tak mam świetnie prowadzące się auto, bardzo dobrze wykończone, z kompletnym wyposażeniem, oszczędzając przy tym trochę pieniędzy. I do tego szyberdach i ta linia, jak w coupe :) ps. moja wersja to 1.5 benzyna turbo sedan executive.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super. Dynamiczny, choć trzeba przycisnąć aby wydobyć moc (wyższe obroty). Jedzie w pełnym zakresie od samego dołu, wyprzedzanie to przyjemność, w zasadzie w trasie nie trzeba zmieniać 6ki na niższy bieg. Dobrze wyciszony, kultura pracy, szybko się nagrzewa. Przy tym oszczędny. Fajnie wkręca się na obroty.
5,0
Skrzynia biegów
Manualna 6 biegowa, mega elastyczna (w mieście jeżdzę na 6ce, zgodnie z podpowiedziami komputera, przy 50 km/h! Prawie jak automat :) krótkie przełożenia. Jedyne do czego się trzeba przyzwyczaić to to, że na starcie trzeba się namachać drążkiem 1,2,3 ...6 - zmiany są jedna po drugiej (mowa o normalnej jeździe w mieście, nie ściganiu się spod świateł). Bardzo przyjemnie zmienia się biegi - może to zasługa rewelacyjnego podłokietnika.
5,0
Układ jezdny
Jedzie tam gdzie chcesz, jak po sznurku. Dobry układ kierowniczy, bezpośredni, czuły, w zasadzie nie trzeba przekładać rąk. Komfortowe i ciche zawieszenie, jednocześnie nie wychyla się w zakrętach, jadąc możesz sobie pozwolić na trochę więcej niż w innych autach (porównuję do golfa 7 - mam również taki samochód. On też jest świetny, ale w hondzie jest coś więcej ...)
5,0
Karoseria
Kolor (polished metal) wybrałem świadomie więc mi się podoba :) Metalik, fajnie wygląda w słońcu. Do tego współgra z elementami chromowanymi których jest trochę. Mam nałożoną warstwę ceramiczną, odpycha wodę (po myciu kropelki wody jak na tłustym). Fajne światła, ich wzór. Ledy. Zwłaszcza te z przodu. Felgi 17tki w ciekawym wzorze i niskoprofilowe opony, wygląda zadziornie. Mam nadzieję że dobrze zabezpieczone przed korozją :)
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu jest ok, choć siedzi się nisko (naprawdę) i musisz się przyzwyczaić do tej pozycji (podziwiasz drogę przed sobą a nie koniec maski :)) Z boku - trochę trzeba się wychylać przy skręcie w lewo/prawo aby zobaczyć czy coś jedzie (boczne słupki zasłaniają). Do tyłu - szyba jest duża ale osadzona pod małym kątem (od poziomu) więc patrząc w lusterko wsteczne jest mała - ale jest ok, lepiej niż wydaje się patrząc z zewnątrz. Lusterka w porządku, z kontrolą martwej strefy, do tego czujniki i kamera cofania oraz system monitorowania ruchu poprzecznego - bardzo pomaga przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego.
4,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie trzeba - kierownica, pedały, lewarek skrzyni, ustawienia fotela - tutaj jest rewelacyjnie. Jeśli chodzi o system multimedialny - wszystko w zasięgu ręki, ale to menu wydaje się mniej intuicyjne niż to z VW. Widzę dwa mankamenty: nie ma regulacji wysokości fotela kierowcy oraz nie ma uchwytu w tylnej klapie (otwierając / zamykając bagażnik musisz "łapać" za blachę).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, nawet bardzo, klimatronik sam wszystko ustawia, kierunek siłę nawiewu itp. A jak chcesz możesz też manualnie. Wtedy zauważysz brak fizycznych pokręteł - musisz sterować z ekranu dotykowego. Możesz zrobić mały wiaterek jak i wichurę :) To co zauważyłem to mały świst z wentylacji (nawiewy na desce) nawet przy małej sile nawiewu. Słychać to tylko wtedy jak nie używasz radia i nie jedziesz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest zdecydowanie więcej niż kompakt, niektóre samochody segmentu D mają tyle lub mniej miejsca. Oczywiście są też takie które mają więcej, zwłaszcza z tyłu. To auto jest dosyć szerokie i jednocześnie niskie. Ale dzięki jakiejś sztuczce z tyłu na kanapie jest ok jeśli chodzi o miejsce na głowę, zakładając że masz tak do 185 cm. Potem musisz kombinować i na przykład zsunąć się do przodu (co też jest możliwe bo miejsca na nogi jest naprawdę dużo). Duży bagażnik, choć otwór załadunkowy jak to w sedanie. Nie wiem dlaczego nie zrobili drzwi, jak w liftbacku.
4,0
Wyciszenie
Silnik jest świetnie wyciszony, nie wiem czemu tyle osób na to narzeka w komentarzach. Dosyć często jeżdżę w podróże służbowe i mam okazję podróżować taxi - mercedesem - nie słyszę różnicy :) Wydaje mi się że problem jest w wyciszeniu nadkoli - jak wjedziesz na drogę gdzie są np. małe kamyki - faktycznie słychać jak obijają się pod spodem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem w szoku. Spodziewałem się że mając auto z ponad 180 konnym silnikiem dobrym wynikiem będzie 7 l /100. A tutaj, jeżdżąc co prawda w większości drogami krajowymi, ale trochę też w mieście i na ekspresówce - średnia ze 100 km to przeważnie 5.2 l /100. Mowa o umiarkowanym stylu jazdy, bez rozpychania się i ciągłego przyśpieszania/hamowania.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze może być taniej, ale bez przesady - porównywałem do mazdy 6, i chociaż tamto auto w środku jest bardziej ekskluzywne i trochę większe, to już pod kątem właściwości jezdnych i dynamiki - honda jest lepsza. A jednocześnie zaoszczędziłem ok 30k pln. Jeśli chodzi o jakość - mam nadzieję że będzie przynajmniej tak jak w mojej poprzedniej hondzie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za wcześnie aby o tym pisać. zobaczymy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za wcześnie aby o tym pisać. zobaczymy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic X

Liczba wpisów: 25

Honda Civic X – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic X Sedan 4d

Cenimy Twoją prywatność

Autocentrum.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.