Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic X Sedan 4d

Ambro, 5 lat temu
Silnik 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 32 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : To się Hondzie naprawdę udało, wg mnie rewelacja.
Karoseria : Wyróżnia się na ulicy i jest inny niż wszystkie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Drobiazgi ale denerwujące, drgająca pokrywa silnika przy prędkości 140 km/h, odstające uszczelki, nierówne szczeliny, źle spasowana maska.
4,0
Całokształt
Auto Japońskie składane w Turcji traci walory idealnej Hondy.
Wrażenia
5,0
Silnik
O tak silniki Hondy zawsze były idealne i tak też jest w tym przypadku. Chcesz zaszaleć proszę bardzo, ale zapraszam do dystrybutora co 9 l/100 km. Ale jeśli jeździsz jak emeryt, to Twój Civic spali jedyne 5,7l na 100 km. Tak więc w zależności od chęci i fantazji możesz mieć dziadkowóz lub auto sportowe które 100 km/h osiąga w 7,8 sekundy. Jedynie proponuje zmienić opony na szersze bo szerokość 215 to jedynie rekreacja. Proponuję 245, wtedy zacznie się zabawa.
4,0
Skrzynia biegów
Wg mnie biegi wchodzą zbyt ciężko. Jeździłem również wersją z mniejszym silnikiem i jest tak samo, źle.
5,0
Układ jezdny
Jeśli zamienimy opony na szersze będzie idealnie.
5,0
Karoseria
Jeśli masz więcej niż 50 lat to proponuję SUVa, jak to Civic, jest nisko więc to mój ostatni tak nisko zawieszony samochód. A jeśli chodzi o karoserię to zwraca uwagę na ulicy.
Komfort
4,0
Widoczność
Kamera cofania nadaje się do ... domofonu, a nie do samochodu z 100 tysięcy. Reszta jest do przyjęcia. Siedzi się nisko więc nie ma co marzyć o rewelacyjnej widoczności.
4,0
Ergonomia
Hmm, no wszystko jest pod ręką ale do sterowania wentylacją trzeba się przyzwyczaić. Menu komputera to jakiś koszmar, trzeba mieć instrukcję obsługi pod ręką żeby nie błądzić w włączeniem innej stacji radiowej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie foteli działa bardzo powoli a reszta do przyjęcia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na klasę C jest wystarczająca ilość miejsca.
4,0
Wyciszenie
Ostatnio jedziłem Tuscon II i Mondeo więc w Civic u cicho nie jest.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Servis przesądza z cenami, np. za przegląd nadwozia zapłaciłem 388 zł, po rabacie. A i tak nie zauważyli powiększonej szczeliny między zderzakiem i błotnikiem, odprysków na lakierze i zgięć na uszczelkach. Tak więc nie wiem za co zapłaciłem.
4,0
Stosunek jakość/cena
No i właśnie chciałem zapłacić za Japońska jakość a kupiłem Hondę składana w Turcji. Może po dwóch latach składania już się nauczyli lepiej to robić? Sprawdźcie sami.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem z tempomat nie został usunięty, inne zrobiazki również są zbywane, tak więc servis oceniam bardzo nisko.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tempomat, w momencie wciśnięcia sprzęgła w wyłączenia biegu, silnik wariuje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic X Sedan 4d