Przesiadłem się z Mazdy 6 2,0 skypassion 165 kM rocznik 2014 i mimo, że civic to auto niższej klasy, nie odczuwam z tego powodu dyskomfortu. Wręcz przeciwnie, w paru aspektach widzę nawet przewagę civica.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja. Silnik mocny i równocześnie bardzo oszczędny,
4,0
Skrzynia biegów
Jest dobrze, ale daję tylko 4* za słabo wchodzący wsteczny bieg.
5,0
Układ jezdny
Honda jedzie jak po sznurku.
5,0
Karoseria
Sedan jest ładny. Lakier słaby ale dotyczy to wszystkich marek (np. Mazdy).
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki mimo, źe siedzi się bardzo nisko, jest ok. Widoczność do tyłu ratuje kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Drobne zastrzeżenia, pewnie zostaną poprawione po liftingu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompaktowy samochód jest bardzo dobrze.
5,0
Wyciszenie
Wbrew pozorom jest dobrze. 4 lata miałem Mazdę 6 i wiem o czym mówię.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w trasie 6-6,5 l (w tym autostrady). W mieście ok. 8 l. Przy 182 kM to chyba lepiej niż nieźle.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód, szczególnie w wersji executive dość drogi. Ale to Honda.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nawet jeżeli to drobiazgi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]