6 lat użytkowania jedna usterka wymiana kamery koszt używanej 400 zł +600 robota z kalibracją, i to tyle reszta to koszty eksploatacji. Ponadczasowy wygląd właściwości jezdne ponad przeciętne.
Wrażenia
5,0
Silnik
1,5 turbo robi robotę osiagi 7,6 do 100, hamownia pokazuje 202 km a nie 182. Konkurencja niech sie uczy.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów manual sama przyjemnośc.
5,0
Układ jezdny
J. W
4,0
Karoseria
Blacha jak to w japońce cienka ceramika zalozina, brak korozji niewiem sjad ci ludzie biorą te samochody piszac ze korozja itd. Chyba ze po wypadkach.
Komfort
4,0
Widoczność
Linia sportowa nisko siedzi zawsze mbuej widać
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu mogło byc lepiej jedna reklamacja skraplacz klimatyzacji wada setwis wymiana na szczęście 0zł
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj honda urosła względem IX generacji i to znacznie wnetrze wielkosc prawie jak klasa średnia.
4,0
Wyciszenie
Nie narzekam.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na ta moc spalanie optymalne koszty normalne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jedyne co wnętrze moglo by być lepiej wykonane tapicerka siedzisk ooarcia boczne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
J. W
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J. W
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]