Całokształt auta psuje kiepska jakość materiałów,niewygodne siedzenia przednie,rysujący lakier.Czuć w nim oszczędności!
Mechanicznie auto jest dopracowane,ale to niestety za mało.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny,mało pali lecz głośny
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie skoki lewarka,ale w Accordzie VIII była bardziej precyzyjna
5,0
Układ jezdny
Rewelacja,nie za twarde ani za miękkie
2,0
Karoseria
Jakość lakieru fatalna,w kolorze czarnym po 10tys.km sporo rysek (nie myte na myjni) przy nałożonej ceramice!
Komfort
3,0
Widoczność
Spoiler tylnej szyby trochę utrudnia widoczność
3,0
Ergonomia
Wersja przedfiftowa ma nie zbyt udane sterowanie klimatyzacją
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca
3,0
Wyciszenie
Bardzo słabo,nadkola wogóle nie wygłuszone,przy 130km/dochodzi szum z uszczelek drzwi,silnik też najcichszy nie jest
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik mega ekonomiczny ,średnie 6.2l
3,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę oczekiwałem lepszej jakości
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyświetlało błędy ciśnienia w oponach
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problemy z radarem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]