Inne
: Źle działa system automatycznych świateł drogowych.
5,0
Całokształt
Ja jestem zadowolony z obecnego samochodu. Mamy dużo miejsca zarówno w środku jak i na tylnej kanapie. Bagażnik jest duży. Jak ma się jeszcze wersję bez rur wydechowych po środku to masz dodatkowe litry pod płytą bagażnika. Przypominam, że Honda jako ostatnia wprowadziła silnik z turbo. Jak dla mnie wszystko dobrze chodzi. Spalanie porównywalne do Accorda z 2005 roku z silnikiem 2.0. Co ważne pewne systemy bezpieczeństwa dostaje się w standardzie, gdzie w innych markach trzeba dopłacić. Ostatnio zajęli 1 miejsce za bezawaryjność. Nawigacja dobrze sobie radzi, nie jest to google, więc tylko nie widać korków. Fotele wygodne. Dużo schowków w środku. Centralny schowek bardzo praktyczny. Wycieraczki szyby przedniej fajnie schowane pod maskę. Wyświetlacz czytelny. Brak ekranu centralnego wchodzącego w szybę na desce centralnej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Uważam, że dobrze sobie radzi.
5,0
Skrzynia biegów
CVT pracuje bardzo dobrze. Owszem w mieście spalanie wychodzi koło 10, ale na trasie można nawet zejść do 6 litrów przy prędkości do 140. Do 160/170 - 6,5/7,5.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze.
5,0
Karoseria
Brak uwag.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze wszystko widać. Ktoś powiedział, że przez lotkę na tylnej szybie źle widać. Tylko jak by ktoś włączył myślenie zmienił by zdanie. Jeśli ma się, martwe pole, czujniki i 3 lusterka łącznie, to ja nie widzę żadnego problemu.
5,0
Ergonomia
Bardzo szanuję sobie, że nie mam ekranu dotykowego ponad krawędzią lini deski. Wszystko schowane w jednej płaszczyźnie. Za taką deskę szanuję hondę. Widoczność dzięki temu jest lepsza. Może faktycznie czasami zapomina się o ustawieniach klimatyzacji i tu jest lekka niezręczność. Jednak jak ktoś się przyzwyczai to problem znika. Jedynie brakuje wyjść usb z tyłu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze działa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Każdy kto jeździ, uważa że na tylnej kanapie jest dużo miejsca. Wszyscy są zdziwieni jak są w środku.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest słabe od strony nadkoli.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cwaniaki.
Wymiana oleju Honda ASO - 420 zł (z olejem i filtrem)
Renault - 600
BMW - 700
KIa - 125 + filtr i olej ...itd.
Co ważne w Hondzie wymiana oleju jest co 8/10 tyś kilometrów. Oczywiście zależy jak pokazuje komputer. Pytając w salonie - najmniejsza 4 tysiące (ktoś jeździł tylko po mieście), największa 16 tysięcy (tylko jazda po trasie)
Taka wymiana jest zdrowa dla silnika z turbo. Ja sobie nie wyobrażam, aby wymieniać olej co 30 tysięcy!. Tak robi wiele marek.
5,0
Stosunek jakość/cena
Na początku może trochę więcej kosztów ale eksploatacja jest niedroga.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych do chwili obecnej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]