Cztery za upierdliwe niedoróbki z jakim to auto się boryka. Zawieszenie, prowadzenie, silnik bajka, natomiast jakość wykonania jest dyskusyjna. Dwa razy miałem wymienaną podsufitkę (gwarancja) i znowu brzęczy. Trzeci raz nie chce mi się jechać. Ponadto wymieniany był dziób bo czujniki przednie wariowały. Z wkurzających rzeczy klima, która działa w znany sobie tylko sposób. Przykład na polu - 2 klima zacznie grzać (w trybie auto), po plus minus pięciu minutach. W tym czasie można zamarznąć. Rozwiązaniem jest stosowanie trybu manualnego bądź ustawianie nawiewu na szybę.
Podczas jazdy powyżej 150 km/h w cholerę głośno. Tryb utwardzania amortyzatorów, to marketingowa ściema, tak samo twardo bez i z włączonym trybem.
Reasumując jak ktoś lubi prowadzić, ma gdzieś spalanie, a niedoróbki go nie irytują to brać w ciemno.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyspieszenie i elastyczność całkiem niezła. Odejście praktycznie na każdym biegu. Minus mały bak, co 400 km trzeba tankować.
5,0
Skrzynia biegów
Super precyzja. Mały sportowy skok.
5,0
Układ jezdny
Co prawda jest twardo, ale za to trzyma się nawet powyżej 200 km/h
3,0
Karoseria
Rysuję się lakier . Kamycki się odbijają.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu do bani, ale jest kamera i czujniki więc luz.
4,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima zarówno w lato jak i zimę to stan umysłu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dużo, plus duży bagażnik.
2,0
Wyciszenie
Strasznie głośno w aucie. Plus brzękająca podsufitka
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymiana oleju co 10 tysięcy, Duży przegląd co 18 tysięcy. W efekcie 30 tysięcy km i 3 przeglądy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tak mocnego auta i tak wyposażonego w tej cenie ze świecą szukać
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]