Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic X Hatchback 5d

Arkadiusz Jaroń, 4 lata temu
Silnik 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Civic X Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,93
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Moc prawie zawsze, oszczędny i elastyczny. Przekonałem się do turbo dzięki Hondzie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Nie było usterek
5,0
Całokształt
Dlaczego kupiłem - bo auto wygląda zadziornie, świetnie się prowadzi i przyśpiesza. Wrażenia z jazdy o niebo lepsze od Leona czy Golfa, i o zgrozo od mazdy 6 i forda mondeo który pływa i ma się wrażenie, że nie panujesz nad autem. Wygodne zarówno dla kierowcy i ludzi na tylnej kanapie. Po dwóch latach nie mogę do niczego się przyczepić - nawet najmniejszej usterki (wady fabrycznej czyli czujników pasa przedniego piszczących podczas deszczu nie liczę bo salon sam zaproponował wymianę a usterka nie miała charakteru nagminnego). Polecam każdemu kierowcy, szczególnie ludziom lubiącym święty spokój przez 2 lata nawet przez chwilę nic się nie zepsuło i to w dwóch autach (mój brat kupił jedno-czasowo taki sam). Następna też będzie Honda
Wrażenia
5,0
Silnik
Byłem sceptycznie nastawiony do turbo, miałem brać Mazdę 6 ale jazda Hondą daje frajdę, przyśpiesza świetnie, spalanie w granicach 6 litrów średnie
5,0
Skrzynia biegów
W porównaniu do skrzyni Peugeota czy Forda gdzie mieszasz w wiadrze kijem tu wiesz, że każdy bieg ma swoje miejsce, precyzyjna. Po januszowemu cyk dwójeczka wchodzi jak w passacie a nawet lepiej
5,0
Układ jezdny
Tam gdzie inni zwalniają ja wchodzę bez hamulca, auto jak przyklejone wchodzi w zakręt, na nierównościach również daje radę, ideał to nie jest ale plomby nikomu nie wypadną
5,0
Karoseria
po dwóch latach nie oceniam, czas pokaże ta rubryka powinna być dla aut przynajmniej 10 letnich
Komfort
5,0
Widoczność
Do tyłu nie ma co patrzeć bo nic nie widać, ale jest kamera, na boki normalnie
5,0
Ergonomia
wszystko jest intuicyjne, proste w obsłudze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę głośna klima i piszczy wiatrak. Czy przeszkadza? mie nie ale pewnie nie jest to ideał bo w yarisie żony chodzi cicho
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na segment C to super, nie jedno auto z segmentu D nie daje rady Hondzie
5,0
Wyciszenie
Lepiej niż w Peugeocie, na prawdę, Byłem fanem puga, głównie za design i komfort, i 308 przegrywa wyraźnie. Trasa 1000 km z Chorwacji nie zmęczyła mnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez dwa lata i 40 tyś kilometrów lałem tylko paliwo. Serwis średnio co 13-15 tyś km wg komputera, konkurencja daje większy interwał serwisowy ale ja w to nie wierzę i tak bym wymienił częściej
5,0
Stosunek jakość/cena
Honda w ciągu 2 lat ułatwiła mi pracę, dzięki niej zarobiłem na wiele rzeczy - głownie dlatego, że nie zanotowałem nawet przez chwilę żadnego problemu i przestoju w kontrakcie, tak samo mój brat który kupił identyczne auto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujniki parkowania przednie wymiana na gwarancji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było żadnej usterki

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic X Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic X Hatchback 5d