Silnik
: niskie zużycie paliwa, trasa nad morze 150 km spalanie w 1 stronę 5,3 powrót na econie też 5,3, tak więc system ECON to tylko zbędny gadżet
5,0
Całokształt
X wersja to bardzo dopracowany i udany model, jazda nową CIVICĄ to przyjemność, wielki plus za układ jezdny, silnik (dynamika ,spalanie), skrzynia biegów , zbędny system ECON i sporadyczne wariacje czujników podczas opadów deszczu to jedyne małe wady tego samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo elastyczny, mocny i ekonomiczny
5,0
Skrzynia biegów
perfekcyjna
5,0
Układ jezdny
jazda jak po szynach
5,0
Karoseria
na razie nic się nie dzieje, ocena możne się zmienić wraz z większym przebiegiem
Komfort
4,0
Widoczność
czujniki i kamera zapewnia pełną kontrolę nad autem
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
system econ służy prawdopodobnie tylko i wyłącznie do zmniejszenia nawiewu klimatyzacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak wszystkie inne samochody Civic też urósł co akurat jest zaletą, miejsca jest naprawdę dużo zarówno dla siedzących
z przodu jak i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
słychać, że się jedzie na 17x45x235 ale to nie przeszkadza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gwarancja 3 letnia pozwala zapomnieć o kosztach, pozostają tylko przeglądy i płyny,
5,0
Stosunek jakość/cena
wersja sport plus posiada wszystko co potrzebne kierowcy,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic i oby tak dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]