Super auto. Duże jak na komplet, super wyposażone , (wersja sport plus). Wygodne , szybkie, ekonomiczne, pojemny bagażnik. Z minusów krótkie siedziska trochę bolą nogi przy dłuższych trasach, trochę głośny w środku przy ponad 140 km/h. Ogólnie nie widzę większych wad. Skrzynia całkiem ok trochę symuluje zmiany biegów, wolę DSG ale kwestia gustu. Super zawieszenie i prowadzenie. Dobre osiągi i umiarkowane spalanie. Średnio około 7 litrów przy prędkości do 130 na autostradzie. Średnio w miejscie 7-8 litrów. Bez szaleństw. Przy ostrej jeździe około 8.5 -9 litrów, kręcenie do 5000 -6000 obr..
Wrażenia
5,0
Silnik
180 koni , super , dynamiczny, cichy. Na razie nic złego napisać nie mogę. Same pozytywy.
5,0
Skrzynia biegów
Trochę lepiej niż typowa cvt. Sprzedawcy zachwalają że pracuje lepiej niż zwykle cvt, ale czuć że to cvt. Ogólnie jest ok.
5,0
Układ jezdny
Super się prowadzi. Dość twarde auto, nawet bez włączonego utwardzenia amortyzatorów.
5,0
Karoseria
Nowe auto, nic się nie dzieje. Lakier ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu. Gdyby nie kamera to mało co widać przy cofaniu.
5,0
Ergonomia
Szkoda że nie ma magic seats
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedzenia mogły by być dłuższe lub mieć regulację długości jak np Audi S lub S-Line.
4,0
Wyciszenie
Trochę głośno. Sedan jest cichszy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]