Inne
: Całość. Ten samochód urzekł mnie od pierwszej jazdy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak i niech tak pozostanie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ciągnie wspaniale od 1500 obrotów do odcięcia. Cichy, oszczędny i bardzo mocny.
5,0
Skrzynia biegów
Dotąd wybierałem automaty, ale jazda próbna z tym manualem sprawiała, że zrobiłem wyjątek. Dobre zestopniowanie i świetne, krótkie drogi prowadzenia dźwigni. Doskonała precyzja wybierania przełożeń.
5,0
Układ jezdny
Dość komfortowy, ale przede wszystkim nieziemsko dobrze trzymający drogi na prostej i zakrętach. To poziom dobrego samochodu sportowego.
4,0
Karoseria
Kompakty urosły . Honda ma 4,5 m długości. Miejsca w środku jest dużo, bagażnik spory.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu bardzo dobra, do tyłu ... lepiej mieć kamerę cofania i czujniki.
4,0
Ergonomia
Nie narzekam. Wszystko da się dostosować, ale trzeba na to poświęcić nieco czasu i kilometrów. Największa wada to skokowo ustawiane pochylenie fotela kierowcy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działają bardzo sprawnie. W sieci dużo narzekania na brak pokrętła do regulacji obrotów wentylacji, ale jeden klawisz wywołuje całe menu i mamy tam dostęp do wszystkich opcji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca, z tyłu również. Nad głową z przodu rewelacja, z tyłu lepiej mieć mniej niż 185 cm wzrostu. Miejsca na nogi bardzo dużo.
4,0
Wyciszenie
Owszem, przy 180 km/h i więcej słychać szumy od powietrza opływającego karoserię. Mi to nie przeszkadza - nie są zbyt donośne. Narzekanie jakie pojawia się w sieci wynika raczej z braku wyobraźni i osiągów samochodu - znacznie łatwiej rozwija duże prędkości niż większość samochodów, szumy są podobne, ale przez przyspieszenie słychać je szybciej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]