Świetnie wyglądające auto z pogranicza segmentu C i D, bardzo dobre prowadzenie i osiągi w adekwatnej cenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super przyspieszenie i elastyczność, jeździłem 1.4 150 km VAG i zbiera się to dużo lepiej, nie mówiąc o elastyczności przy wyższych prędkościach
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, krótkie skoki, przyjemny opór przy zmianie biegów
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się w zakrętach, wystarczy oglądnąć test łosia na YouTube, gdzie Golf GTI przy tych prędkościach wypada poza tor jazdy
Komfort
4,0
Widoczność
Wiadomo spojler z tyłu, ogranicza nieco widzoczność, coś za coś, poza tym ok, bardzo pomagają systemy wspomagające przy parkowaniu
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, bardzo intuicyjna obsługa, nic nie trzeszczy i stuka, materiały dobrej jakości
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima bardzo dobrze sobie radzi, nawet przy wysokich T, jak tego lata
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotele, dobre trzymanie w zakrętach, super opcja w standardzie regulacji odc. lędźwiowego, dużo wygodniej niż w VIII
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze, nawet przy wysokich prędkościach 180-200, podróż jak samochodem segmentu D, bez porównania z VIII
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra cena, brałem pod uwagę Leona po faceliftingu, nawet przy 1.4 150 km wg konfiguratora drożej, uważam że bardzo dobre wyposażenie jest adekwatne do czasów w jakich żyjemy, mówię o systemach bezpieczeństwa, chyba że ktoś chce jeździć wersją bieda, a porównania tego samochodu do octavii czy astry zostawię bez komentarza, nie chcę wyglądać jak handlowiec
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]