Spychologia w Gdańskim salonie Hondy, informowałem o zerwaniu paska
Rozrządu, powiedzieli że mam dzwonić do Warszawy bo auto już jest po gwarancji. Informowałem salon że usterka wystąpiła przy mniejszym przebiegu niż wynika z książki serwisowej. Centrala Hondy Polska również zbyła mnie po kontakcie, byle sprzedać i olać klienta, nigdy więcej Hondy mimo że jeździłem tą marką 20 lat. Na forach hondy użytkownicy również skarżą się na wadliwy pasek, jak chcesz bezpiecznie jeździć wymieniaj rozrząd co 50 tys km, jedyny taki samochód feler na świecie. N I E P O L E C A M to już nie ta sama marka hondy co kiedyś
Wrażenia
1,0
Silnik
Fatalny silnik, przy 80k zerwał się pasek rozrządu.
1,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Komfort
1,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wada fabryczna chłodnicy, trzeba się doprosić o wymianę gwarancyjną, z wielką łaską wymienione.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kosmiczne koszty przy zerwaniu ośka
Który zgodnie z instrukcją winien wytrzymać minimum 100k, w moim wypadku zerwał siemprzy 80k
1,0
Stosunek jakość/cena
Beznadziejny serwis, jak się coś psuje trzeba samemu wyczytać na forach, jak się nie doczyta to samemu trzeba wymienić. Skandaliczne jest to że w książce serwisowej jest opisana wymiana paskami 100k, pasek wytrzymuje w sumie nie wiadomo ile bo zrywa się przy 80 000 km, pasek po oględzinach potrącił żeby dużo wcześniej poszarpany (pasek chodzi na mokro, podobno strasznie felerny)
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
[l/100km]