Bardzo dobre auto do miasta i na dłuższe wypady, dobra dynamika i przyspieszenie, wygodne wnętrze, dużo użytecznych gadżetów, półki, schowki, itd. Wadą, moim zdaniem jest odcięcie mocy przy 5 700 obrotów, ale jest za to bardzo dobry system ostrzegania o kolizji. Użyteczny tempomat aktywny i precyzyjna nawigacja (dla mnie lepsza niż z googla)
Wrażenia
5,0
Silnik
Na razie bez wad, miły dla ucha dźwięk (choć to może rzecz gustu), odpowiednia moc do wagi pojazdu
5,0
Skrzynia biegów
Świetne, krótkie przełożenia, biegi wchodzą bez problemu, wysoka dynamika na III i IV biegi
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze wchodzi w zakręty, nawet przy większych prędkościach
4,0
Karoseria
Lakier wodny, mógłby być twardszy
Komfort
5,0
Widoczność
Bez problemu we wszystkich kierunkach
4,0
Ergonomia
Mogła by być lepsza obsługa ekranu dotykowego, czasami trzeba za dużo klikać, by uzyskać właściwy ekran
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK. Bardzo dobre i szybkie chłodzenie i nagrzewanie, np. foteli
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsce, więcej niż np. w Volvo 40, DS czy Mazdzie 3
4,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach i nagłych przyspieszeniach słychać turbo
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mniej niż paliły inne moje auta tej o podobnej wielkości i mocy
4,0
Stosunek jakość/cena
W sumie może nie jest najtańsze, ale uważam, że jak na swoje zalety, to jest OK.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótki czas użytkowania, by rzetelnie ocenić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
[l/100km]