Linia nadwozia jest bardziej dynamiczna w porównaniu do poprzedniczek, dzięki czemu auto jest niższe. Silnik może nie jest rakietowy, ale stylistyka i inne układy nadrabiają. Fajna opcja to możliwość przełączenia amortyzatorów do trybu dynamicznego z normalnego - świetne wrażenia z jazdy. Na Motocaina spotkałam się opinią, że jest nieźle ale mogłoby być lepiej. Moim zdaniem, mogłoby być lepiej, ale dla mnie akurat możliwości tego modelu są wystarczające.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałam dotychczas żadnych, może dlatego że jeżdżę nim dopiero drugi rok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
[l/100km]