Silnik
: silnik 1.0 a zbiera się lepiej niż wcześniejsze 1,9 tdi
5,0
Całokształt
Zakochałem sie w tym samochodzie, wcześniej jeździłem tylko z koncernu vw (a4, a3, octavia) i więcej nie będę :). wybrałem Civica po wyglądzie, następnie była jazda próbna i 2 tygodnie później pojawiła się w domu :).
Wrażenia
5,0
Silnik
Nigdy bym nie powiedział że to 1.0, oczywiście chciało by się więcej km, ale na tą pojemność to jest więcej niż oczekiwałem.
5,0
Skrzynia biegów
Myślę, że ideał,
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie idealne, Honda znalazła złoty środek pomiędzy sztywnością a komfortem.
Komfort
4,0
Widoczność
Na razie jedyny minus- widoczność do tyłu, słupek z tyłu jest baaardzo duży i czasami wyjeżdża się pod skosem na "czuja".
4,0
Ergonomia
Podłokietniki w drzwiach powinny być wyżej, poza tym reszta super.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, klimatyzacji jeszcze nie miałem okazji spróbować.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super.
5,0
Wyciszenie
Dla mnie extra, ale wcześniej jeździłem dieslami, więc może być to opinia niecałkowicie bezstronna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Więcej pali niz moje wcześniejsze 1,9 TDI
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dopiero 2k km, na razie nie ma
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dopiero 2k km, na razie nie ma
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
[l/100km]