Silnik
: Bardzo dobra dynamika względem masy auta do pojemności silnika
5,0
Całokształt
Świetna skrzynia, bardzo dobry układ jezdny oddaje idealnie wyczucie. Silnik 1.0 ma dobrą dynamikę tylko bardzo szybko kończy się zakres obrotów, lecz do codziennej eksploatacji jest wystarczający. Na pewno daje mi lepszą dynamikę niż moje poprzednie ufo 1.8. Średnie spalanie jest na poziomie 6,5-7l 70% trasa 30% miasto. Auto jest głośne tylko w zakresie wysokich obrotów, komfort jazdy bardzo dobry najlepszy z dotychczasowych hond ( jeździłem od VI do IX ). Cena jest wysoka natomiast całokształt auta wydaje się tego warty. Sylwetka jest niepowtarzalna i mam nadzieje, że utrzymywany poziom awaryjności będzie jak w poprzednich Hondach. Na minus na ten moment mogę tylko dodać światła, święcą dosyć słabo. Reszta daje poczucia komfortu i przyjemności z jazdy. Pozycja za kierownica? idealna przez przesunięcie baku regulacja jest optymalna dla każdej osoby.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
[l/100km]