Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Sedan

etomee, 17 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Elastyczny i oszczędny jak na te pojemność i wagę auta.
5,0
Całokształt
Udane połączenie rodzinnej limuzynki ze sportowym duchem i elegancją. Im dłużej jeżdżę tym bardziej mi się podoba. To auto jest poprostu fajne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na japońską "wysokoobrotówkę" całkiem niezła moc i moment na niższych obrotach. Troche głośny przy ostrym przyśpieszaniu ale to tylko chwila no i podobno ma tak być...
5,0
Skrzynia biegów
Bez problemów.
5,0
Układ jezdny
Troche twardo i sportowo ale dla mnie to plus bo rodzinka nie narzeka na "chorobę morską" jak w moich poprzednich (np.: Megane). Lekkie przechyły przy gwałtownych skrętach kierownicą. Świetny układ kierowniczy - bardzo precyzyjny i odporny na niepożądane reakcje z kół (przejazd przez kałużę itp.).
Komfort
4,0
Widoczność
Tył ujdzie przy czujnikach cofania ale przód... Grube słupki mocno ograniczają widoczność. Trzeba uważać na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych. Przodu nie widać wcale ale zwykle mam wrażenie, że jestem już blizej przeszkody niż w rzeczywistości. Trzeba sie przyzwyczaić i jest OK.
4,0
Ergonomia
Mam wersję 4D. W środku super - dużo schowków i miejsca wystarczy (jak na kompakt) ale dla 4-ch osób. Piąta miałaby problem z dłuższą podróżą bo kanapa na środku ma "wybrzuszenie". Bagażnik mały i to wykończenie... Mogli jakoś przykryc te kable i blachy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest OK. Natychmiastowa reakcja klimy i szybki system odmrażania szyb. Przy zmiennej pogodzie (czesciowe zachmurzenie) troche głupieje automat klimy. Wygląda to jakby był bardzo wrażliwy na zmiany nasłonecznienia. Przechodzę wtedy na ręczne sterowanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla czterech osób super. Z piątą gorzej ale podobno statystycznie takimi autami jeżdżą przecietnie 3 osoby więc firmy chyba celowo niespecjalnie dbają o to piąte miejsce.
4,0
Wyciszenie
Głośny na wysokich obrotach i szum przy wyższych prędkościach czyli standard.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście normalnie ale na trasie bardzo oszczędny. Ten i-VTEC naprawdę działa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za uznaną markę trzeba zapłacić więc uważam że na tle konkurencji jest bardzo dobrze. Szkoda że nie dają ESP nawet za dopłatą. Orginalne dodatki (głośniki, spojlery, przeciwmgłowe) troche za drogie. Podziękowałem za nie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wychodzący mały element plastikowy przy przednim słupku (turecki montaż...:). Poza tym żadnych problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,6
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Sedan