Spośród wszystkich aut jakie posiadałem to właśnie Honda Civic VIII jest numer 1.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to poezja. Chodzi jak szwajcarski zegarek. Obroty stabilne a osiągi rewelacyjne. Kilka lat jazdy i zero problemów. Najważniejsze stosować oryginalne oleje Hondy 5w30 i filtry.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów. Plynne zmienianie. Najwyższe osiągi na 3. Prawdziwa moc.
5,0
Układ jezdny
Szeroki rozstaw osi. Auto trzyma się na jezdni jak i na zakrętach pewnie i stabilnie. Zawieszenie wielowahaczowe tłumi doskonale nierówności.
4,0
Karoseria
Ogólnie jest dobrze do 12 lat .Potem rdza delikatnie atakuje tylnie nadkola. Konserwacja podwozia mile widziana.
Komfort
5,0
Widoczność
Przód jak i tył bez uwag.
5,0
Ergonomia
Super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się po 3km. Ogrzewanie lepsze jak w domu. Klimatyzacja bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]