Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Sedan

Ksawery, 2 lata temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 168 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,93
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bezawaryjny, dynamiczny, oszczędny na trwałym łańcuszku rozrządu,
5,0
Całokształt
Honda zachwyca pracą silnika. Wygodna do dalekiej podróży. Pakowny bagażnik. Jazda tym autem to czysta przyjemność. Oszczędna w konsumpcji paliwa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wolnossący silnik budzi się do życia pow. 4 tyś obrotów. Przyśpiesza płynnie , a moc czujemy od samego początku. Jednostka 1,8 bardzo oszczędna przy spokojnej jeździe ok.5,5 l. Żywotność silnika na oryginalnym oleju min. 1 mln km ! Według ekspertów motoryzacji jest to jeden z najlepszych silników benzynowych w historii .
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjnie zestrojona 6 stopniowa skrzynia. Zmiana biegów bezproblemowa z wyraźnym skokiem lewarka.
5,0
Układ jezdny
Jazda na wprost czy na zakrętach bez zastrzeżeń. Wielowahaczowe zawieszenie doskonale tłumi nierówności.
4,0
Karoseria
Karoseria podatna na zarysowania ze względu na tzw. miękki lakier. Blacharka do 10 lat bez obaw o rdzę. Po tym okresie atakuje tylne nadkola.
Komfort
5,0
Widoczność
Można się tylko przyczepić do przednich szerokich słupków. Plus to duża przednia szyba. Jeśli chodzi o tył - przydaje się czujnik cofania lecz nie koniecznie.
5,0
Ergonomia
Pulpit z przyciskami i zegarami umieszczony wzorcowo - pod ręką. Cyfrowy prędkościomierz z regulacją jasności doskonale sprawdza się w dzień jak i w nocy. Audio seryjne - wystarczające.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja i ogrzewanie - wysoka wydajność w krótkim czasie. Duży plus.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele przednie jak i tylne- duże i wygodne. Plus za brak środkowego tunelu dla pasażerów na tylnej kanapie i przestrzeń nad głową.
5,0
Wyciszenie
Jazda do 120 km/h - bez zastrzeżeń. Powyżej 130 km/h - to już duży mandat. Regularna praca silnika na wolnych obrotach - jak w zegarku prawie nie słyszalna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty eksploatacyjne porównywalne z autami w klasie niższej średniej. Trwałe części oryginalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Honda się ceni , ale odpłaca się bezawaryjnością na długie lata.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-----
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
------

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,6
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Sedan