Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Sedan

Kandahar, 6 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 127 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia naprawdę zasługuje na pochwaly
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Kilka niuansów
4,0
Całokształt
Automat bajka. Pomimo 5 przełożeń obroty są zawsze dopasowane i większość czasu jeździ jak diesel ( obroty na poziomie 1500 przy 70km/h) mało pali, głównie jazda miejska i spalanie na poziomie 8,5l -tyle samo zużywała cytryna c3 z silnikiem 1.4. Przy prędkości 170 obroty na poziomie 3600min coś cudownego, bo nawet na autostradzie i lewym pasie mieści się w 10l. Biegi zmienia aksamitnie, zmiany praktycznie nie czuć. Zawieszenie dość miękkie ale o krótkim skoku i stąd "sportowe" wrażenia niektórych użytkowników. Auto w wersji sedan ma wielowahacz z tylu. Główne wady to słabe wyciszenie, przy jeździe miejskiej nie przeszkadza, a na ekpresowkach słychać szum opon i powietrza- silnika nie bo niskie obroty- kolejnym minusem są cienkie blachy, na których widać wszystkie wgniotki. Ceny niektórych części są astronomiczne, a zamienników brak( półoś jedynie oryginal-zamienniki nie pasują 2200, linka maski 380) Pomimo pewnych wad samochód bardzo przypadł mi do gustu, choć fotele względem dachu mogłyby być niżej, a mam tylko 180cm wzrostu. Jeśli szukasz auta do miasta i czasami na trasę szczerze polecam, choć pewne wady trzeba zaakceptować.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Aksamitna, szybka, zbija obroty, bezobslugowa. Najlepsza rzecz w tym aucie.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie mogłoby mieć dluzszy skok, aczkolwiek jest wystarczająco miękkie. Auto posłuszne i czuć połączenie kierownicy z kołami, co nie jest zbyt popularne.
3,0
Karoseria
Za miękka blacha, poddatna na zarysowania, lakier, i trzeba uważać na powierzchowną korozję.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylu polecam czujniki parkowania z Chin za 30 pln. Prosty montaż, który przy piwku że szwagrem zajmie ok godziny.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka, zegary pod sama szyba uzależniają-zawsze widać prędkość
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szeroko w każdym kierunku, ale nisko opuszczona linia dachu.
3,0
Wyciszenie
Tutaj mamy dwie opcje, albo zwolnić, albo dokupić filcu wygłuszeniowego na alle... za ok 200 i chwilę się pobawić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli tylko zmieniasz olej -super. Rozrząd na łańcuchu też super. Gorzej gdy siadzie cos mniej popularnego- wtedy trzeba kombinować. Zostają używki lub szukanie że świeca lub ASO ale ceny mocno japonskie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie dzialalo podświetlenie radia, wystarczyło rozebrać i poprawić tzw. Zimne luty. Urwana linka maski, linka bagażnika.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,6
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Sedan