Świetnie prowadzący się po polskich drogach auto, pomimo dużego przebiegu nie generujące żadnych kosztów - jedyne co było nie eksploatacyjne to chłodnica ok 160k km - koszt z robocizna 450 zl
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetnie zniósł gaz - instalowany zresztą w ASO Honda. Regulacja zaworów co 20k km i silnik - ideał. Właściwie nie wiem po co ta regulacja ale podobno to zabezpiecza przed ewentualnymi problemami - przy koszcie w okolicach 100-150 zl bez znaczenia.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Lekki tył, czuć ze czasem "lata"
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]