Silnik
: Nie wiele może mnie zaskoczyć w Hondzie ponieważ jest to już piąte auto tej marki, ale elastyczność jak na Hondę to rewelacyjna.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysokoobrotowy silnik Hondy świetnie wkręca się na obroty pokazując swój pazur, ale już przy obrotach 2500/min jest wystarczająco elastyczny do normalnego poruszania się.
3,0
Skrzynia biegów
Mam wrażenie że daleko Hondzie w tym modelu do dawnej precyzji skrzyni biegów, pierwsze wrażenie wydaje się bardzo pozytywne, lewarek ma krótki skok i ma się wrażenie że biegi są wrzucane bardzo lekko, lecz całokształt psuje bardzo często hacząca dwója, szczególnie przy redukcji biegu i na zimnej skrzyni.
4,0
Układ jezdny
Zwieszenie jak w każdej Hondzie można powiedzieć że standardowo, czyli bardzo dobre wyczucie samochodu ( pomimo tego , że jest to sedan i coś wystaje za tylną oś)
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży rozstaw osi jak na tę klasę daje poczucie odległości w samochodzie i na pewno nie nabawi użytkownikom klaustrofobii.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest dobre, ale jednak w Accordzie VI gen było jednak lepsze. No cóż różnica w masie pojazdu sięgająca 200 kg robi swoje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno mówić o kosztach, raczej zwykła eksploatacja, no chyba że wliczyć w to rozklejoną chłodnicę wody, ale przy przebiegu pow. 200 tys można chyba to wybaczyć.
4,0
Stosunek jakość/cena
Honda nigdy nie była tania, ale jakość też nie byle jaka.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No cóż, może przepalony głośnik w drzwiach przednich?
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie brak większych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]