Ciężko się doczepić; Gdyby honda miała ponownie model tak wyglądający ale z autometem - nie wahałbym się przed ponowym wyborem tej marki; Brak automatu na pryzwoitym poziomie plus kosmiczne kształty nowych modeli bardzo zniechęcają. Wersja VIII Civice (sedan) to jeden z najlepszych wyborów (miałem poprzednio również cvica) i nie żałuję wyboru;
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo przyzwoity; Od włączenia VTEC (ok. 3.000 RPM) silnik ciągnie doskonale; Brzmienei silnika wspaniełe;
5,0
Skrzynia biegów
Żandnych uwag; Biegi wchodzą zawsze jak należy;
5,0
Układ jezdny
Bez uwag; Poprawnie i prawidłowo.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Dobre rozmieszczenie, przyjemnie i w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych uwag;
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez uwag;
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jazda po mieście/małe trasy ok 8l/100 m
5,0
Stosunek jakość/cena
Żadnych ukrytych/nieprzewidzianych kosztów
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic nie przeszkadzało;
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak; Przy 180.000 wymieniłem coś przy kole oraz usunąłem lekkie poceei się pod skrzynią biegów - koszt 2.000 zł; To jedyne prace mechanika prócz standartowych przeglądów (zawsze o czasie).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]