Silnik
: Doskonale radzi sobie z masą pojazdu. Przyśpieszenie 9 sek do setki b.dobrze.
najefektywniejszy zakres obrotów 2500 do 4000. Nie chce benzyny 98 oktan
4,0
Całokształt
to już mój drugi taki sam egzemplarz. Pierwszy skasowany w wypadku drogowym
Wrażenia
4,0
Silnik
do 3000 obrotów - cicho. Powyżej coraz gorzej ale znośnie. Silnik wysokoobrotowy.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów dobrze zestrojone
4,0
Układ jezdny
mógłby być mniejszy promień skrętu
Komfort
4,0
Widoczność
przód, boki dobrze, gorzej do tyłu
5,0
Ergonomia
wszystkie elementy sterowania i sygnalizacji bez zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
należę do wysokich jak i moja rodzina
4,0
Wyciszenie
mogłoby być ciszej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zdecydowanie ekonomiczny na trasie. W mieście z włączoną klimatyzacją potrafi spalić ponad 12 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość b dobra. Cena - należy wykorzystywać promocje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez dwa lata eksploatacji - doskonale
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]