Dla dynamicznej jazdy wymaga dosyć wysokich obrotów - powyżej 3000 obr.
4,0
Skrzynia biegów
mogłoby być trochę lepiej.
5,0
Układ jezdny
Dzięki wielowahaczowemu zawieszeniu na tyle bardzo dobrze tłumi nierówności i jednocześnie pewnie prowadzi sie w zakrętach "jedzie jak po szynach".
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność w prawo i lewo ograniczają dosyć masywne słupki przednie.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem wysoki (185 cm) i pasażer podobnego wzrostu siedząc za mną nie dotyka kolanami do oparcia przedniego fotela.
4,0
Wyciszenie
Trochę głośniej robi się przy wysokich obrotach - pow. 3500
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę dosyć dynamicznie i podczas jazdy miejskiej z włączona klimą spalam 9,2 - 9,5. Za to podczas jazdy Łódź - Paryż - Łódź spalił mi średnio 6,5 l. a podczas trasy Łódź - Węgorzewo - Łódź (jazda dośc spokojna) 6,2 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód dosyć drogi jak na klasę kompakt, ale bogato wyposażony. Nieporozumieniem jest brak w radiu systemu RDS, tu Honda dała plamę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od czerwca 2006 brak problemów.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od czerwca 2006 brak ustarek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]