duży zapas mocy, trójka i rura do przodu, na światłach nie wielu podskoczy, w porównaniu do octavii 102 km bajka dlatego ocena doskonała, na autostradzie udało się rozpędzić do 207 km
4,0
Skrzynia biegów
kłopoty z wrzucaniem wstecznego na zimnym silniku, nigdy nie spotkałem się z haczącą 2/3
4,0
Układ jezdny
świetnie trzyma się drogi, vsa włączył się tylko parę razy w zimie, dobrze wchodzi w zakręty przy dużych prędkościach, podatna na boczny podmuch wiatru przy dużych prędkościach
Komfort
4,0
Widoczność
nie widać ani centymetra maski, trudno się do tego przyzwyczaić, z tyłu pomagają czujniki cofania, grube słupki utrudniają widoczność przy krzyżówkach pod skosem
5,0
Ergonomia
wszystko przemyślane i na swoim miejscu, przy ostrym słońcu słabo widoczny prędkościomierz mimo wzmocnienia, obsługa intuicyjna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa bez zarzutu, szyby odparowuje bardzo szybko przy odpowiednim ustawienie, wkurza automatyczne włączanie klimy przy niektórych ustawieniach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu i tyłu miejsca dużo, każdy może znależć odpowiednią pozycję za kierownicą, wsiadanie do samochodu niezbyt wygodne, uszczelka wytarta od głowy
4,0
Wyciszenie
dobre ale przy wyższych prędkościach robi się głośno. Wystarczy złożyć 1/3 oparcia na narty i też wszystko słychać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście trudno zejść poniżej 10 l, na trasie 70-90 niewiele ponad 5, 110-130 6,4 Średnio od początku 7,2 z czego 65 % w mieście. Przegląd po 10 tyś 720 zł z czego robocizna 210. Do ASO trzeba jechać ze swoim olejem castrol 5w30 slx 4 litry 300zł a odpowiednik casrrol edge można kupić za 140 zł, filtr kabinowy 120 a na allegro 45
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]