Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Sedan

podróżnik, 13 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 79 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
3,77
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik sprawia przyjemność mimo wysokoobrotowego charakteru.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Szyby w przednich drzwiach wychodzą z ramek
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Generalnie silnik bardzo dobry, z dwoma zastrzeżeniami: na wolnych obrotach, stojąc naświatłach, co chwila drga samochodem, pracuje nierówno zwłaszcza gdy załącza się wentyaltor. Ożywia się od 4000 obrotów - taka wiertarka. Generalnie osiągi bardzo dobre, słaba elastyczność na niższych obortach odczuwalna tylko na autostradzie
3,0
Skrzynia biegów
Przeciętna. Same 6 biegów jest fajne, ale dwójka często haczy i nie wchodzi za pierwszym razem
2,0
Układ jezdny
Tragiczny komfort. Najgorzej jest przy wyższych prędkościach , po wjechaniu w nierówności tył uskakuje na boki. Siedzi się na ziemi, nisko, czuć wszystkie nierównowści. W mieście dobrze trzyma się drogi, jeździ jak gokart. Na autostradzie gorzej z trzymaniem kierunku na wprost, wrażliwy na podmuchy wiatru, niestabilny. Golf VI jest wygodniejszy, bardziej stabilny. Francuskie, o niebo bardziej komfortowe, lepiej trzymają się drogi na nierównównościach. W moim egzemplarzu hamulce tracą gwałtownie skuteczność przy hamowaniu od wyzszych prędkości.
Komfort
4,0
Widoczność
JAk we współczesnych autach, trochę przeszkadza przednie słupki A, choć nieco pomagają małe trójkatne szybki. Poinieważ auto jest niskie, bardzo brudzą się lusterka i boczne szyby
5,0
Ergonomia
W zasadzie nie mam uwag, wszystko mi pasuje.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przydatny przycisk do szybkiego odparowania przedniej szyby. Nie mam uwag co do wentylacji i ogrzewania.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Całkiem dobrze,z tyłu nawet w miarę wygodnie się siedzi. Przestrzeń nie jest ogromna, ale zupełnie wystarczająca jak w aucie kompaktowym.
3,0
Wyciszenie
Głośny na trasie. Golf VI jest cichszy, nie mówiąc o autach francuskich.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przyzwoite zuzycie paliwa jak na tą dynamikę silnika. Faktycznie niestety auto pali około 1 litr więcej niż pokazuje komputer, ale średnie zuż 8l/100km przy dynamicznej jeździe to w miarę dobry wynik. Przeglądy i części dosyć drogie, ale nic się nie psuje.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Było by doskonale, tylko źle zmontowane były prowadnice przednich szyb, przez co szyby wychodziły z ram przy zamykaniu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic VIII Sedan