Silnik lubi wysokie obroty, ale na niskich jest zupełnie wystarczający na miasto, a przez to i jest oszczędny.
3,0
Skrzynia biegów
Poprzednia generacja Civica miała lepsze zmiany biegów, bardziej precyzyjne. W tym wydaniu drążek sobie za swobodnie lata. Za to teraz skrzynia biegów ma 6 przełożeń, które w pełni się wykorzystuje.
5,0
Układ jezdny
Daje sobie znać wielkośc nadwozia, jazda jest stabilna.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznośc przez przednią szybe jest doskonała, no ale przez tylną to widać niewiele, szczególnie podczas parkowania.
4,0
Ergonomia
Świetnie się siedzi na przednim fotelu, który jest duży i wygodny. Wszystkie przełączniki są w zasiegu ręki. Ale ! - pole wskazujące aktualny przebieg jest w zasadzie niewidoczne, ponieważ jest zbyt małe i zasłania je kierownica.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pojazd łatwo nagrzewa się w słońcu, ale po włączeniu klimy w bardzo krótkim czasie jest wystarczająco schłodzony.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przedni pasażerowie mają dużo miejsca. W tyle wygodnie jest dla dwóch osób, trzecia na krótkie dystanse.
4,0
Wyciszenie
W samochodzie jest cicho, choć silnik nieco słychać,ale jego brzmienie nie jest bajeranckie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli po Polsce jeździsz zgodnie ze znakami drogowymi - to auto pali średnio 5-6 l, jeśli nie przestrzegasz przepisów spali ci i 12 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakość/cena bardzo dobry, w każdej swojej wersji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od nowości, podczas odpalania silnika wyraźnie drga przedni prawy fotel. To samo widziałem w pojeździe testowym u dealera. Ki diabeł ?!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]