Największą zaletą tego modelu jest niezawodność.Poprzednim modelem przejechałem 160 000 kilometrów.W okolicach 120 000 wymieniłem klocki hamulcowe i to wszystko. Oczywiście auto było regularnie serwisowane. Teraz mam przejechane 41 000 i nic nie zapowiada wystąpienia usterek.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik dość dynamiczny,jednak jego 140 KM to nie to samo co 140 KM w Nisanie Quascayu, nisanowska 2-litrówka ciągnie wyrażnie sprawniej. W Hondzie chcąc dynamicznie wyprzedzić trzeba redukować do 4-ki.Bardzo oszczędny jak na tą moc.
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów zestopniowana dobrze ale mało precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi,dobrze wybiera garby i nierówności. Dobry kompromis między twardością a komfortem,który jest o klasę lepszy niż w poprzednim modelu.
Komfort
3,0
Widoczność
widoczność generalnie dość kiepska.
4,0
Ergonomia
Ergonomia dobra,kierownica genialna,fotele jak dla mnie wygodne.Elektroniczny wyświetlacz daje doskonałą widoczność prędkości i obrotów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ograniczona konfiguracja nawiewu poza tym dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Lepsza jak w Accordzie.
4,0
Wyciszenie
wyciszenie niezłe ale do klasy średniej nieco brakuje
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa: 6,5/100 przy prędkości 110/h. Po mieście jeżdżę mało więc moje dane były by niemiarodajne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto nie należy do najtańszych ale uważam,że cena w stosunku do oferowanego wyposażenia jest atrakcyjna. Odnoszę wrażenie,że niektórzy komentujący nie jeżdzili tym autem i na zapas narzekają. Z wad mogę tylko potwierdzić złą widoczność,nieprecyzyjną skrzynię biegów i kiepskiej jakości,trzeszczące na mrozie,łatwo rysujące się plastiki deski rozdzielczej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]