6 bieg był mi potrzebny do tras jakie codziennie pokonuję. Można na nim jechać w zakresie od 60km/h do max. Oczywiście jak chce się wyprzedzać to redukcja do 3 i szpula. A odejście ma dobre. Czekam na dotarcie bo będzie jeszcze lepiej tzn przynajmniej tyle co w instrukcji - 9.1 s do setki. Na razie ma około 10s.
4,0
Skrzynia biegów
tutaj zgadzam się z opinią użytkowników, nieznaczne problemy z 3 biegiem, tzn. w przypadku redukcji z 5 lub 6 na 3.
4,0
Układ jezdny
autko płynie po drodze, do VSA trzeba się przyzwyczaić i go nauczyć. W zakrętach autko ciut nadsterowne.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka ok. Widoczność do tyło dobra. Oczywiście słupki przednie ograniczają widoczność, no ale w poprzednim modelu nie było wcale lepiej
5,0
Ergonomia
Wszytko w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się szybko, szyby szybko odparowują, co do klimy - czekam na +30 żeby stwierdzić jak schładza wnętrze autka.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porządku, zwłaszcza dla mnie kierowcy. Wreszcie prawym kolanem nie wgniatam w konsolę. Choć obiektywnie patrząc pomimo rozstawu osi 2700, poprzedni model 5D HB (2685) miał relatywnie więcej miejsca z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Ok. Lepiej od poprzednika, do 130km/h cicho, powyżej wiadomo, choć silnik brzmi pięknie na wysokich obrotach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie nówka przegląd za 18tyś km. spalanie wg moich obliczeń 7,5/6,1 . Będzie mniejsze jak się silnik ułoży. Moje przebiegi to: 80% trasa 20% miasto
5,0
Stosunek jakość/cena
Autko w wersji limitowanej Base. Za 60tyś zł mam m. in. silnik 140KM, lakier metalik, klimę, elektrykę a nawet fotele podgrzewane. Nie ma takiego wypasu za tą cenę u konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowe więc na razie nic się nie dzieje. oby tak dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]