Silnik
: Niespodziewałem się aż tak dobrych osiągów i takiej radości z jazdy
5,0
Całokształt
Pomimo drobnych wad wyżej opisanych, maławego bagażnika i mega chorego zapisu w gwarancji (stłuczka powoduje utratę gwarancji, mam na potwierdzenie tego pismo od Hondy Polska) jest to super samochód
Wrażenia
5,0
Silnik
Niema się do czego przyczepić
3,0
Skrzynia biegów
Po przejechaniu około 50tys km 1 i 2 ciężko wchodzą
5,0
Układ jezdny
Bez problemów
Komfort
4,0
Widoczność
Bez czujników parkowania jest ciężko z wysokimi krawężnikami
4,0
Ergonomia
Gdyby nie ręczny wbijający się w kolano było by 5 gwiazdek
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W 40 stopniach klima wydala bez problemu, ogrzewanie w zimę też jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto dla 3 osób dorosłych jest ok, w 4 zaczyna się robić ciasnawo
4,0
Wyciszenie
Z początku super, jednak przebieg powoli zaczyna robić swoje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu mam problem z oceną. Przez pierwsze 50tys km spalał przeciętne o ponad litr więcej niż teraz. Nie mam pojęcia od czego to zależy. Na takim poziomie jak teraz jest doskonale
5,0
Stosunek jakość/cena
Wersja Executive jaką posiadam jest najlepiej wyposażonym autem w tej klasie i cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic kompletnie nic się nie zepsuło, oj przypomniałem spalił się bezpiecznik od zapalniczki (zbyt często ładowana navi telefon) a i żarówka mi się spaliła jedna :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Słowo jak usterka w słowniku Hondy nie występuje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]