Typowo Hondowski - wysokoobrotowy, głośny i dynamiczny i do tego nawet ekonomiczny. Świetny dla osób lubiących dźwięk silnika - osobiście polecam wymianę fitra powietrza na stożkowy - wtedy dźwięk jest wręcz fenomenalny.
4,0
Skrzynia biegów
Tu lekkie rozczarowanie - kiedyś dźwignie Hondy były bardziej precyzyjne - teraz zdarza się nie trafić w III bieg ;( ale generalnie wszystko działa poprawnie
4,0
Układ jezdny
Dość komfortowy ale z pewną nutą twardości - uwaga na dziury.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu bez problemów, do przodu już ciut gorzej - szczególnie na boki - szerokie słupki trochę zasłaniają widok na boki np przy manewrach
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie być powinno
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czas w jakim klimatyzacja schładza samochód po całym dniu na słońcu jest wręcz szokujący...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca na nogi, szeroko i wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Tak na prawdę słychać tylko silnik - odgłosy z zewnątrz, czy dźwięki toczenia są dobrze wytłumione
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tę pojemność i moc 8,5l w mieście i 5-7l w trasie uważam za bardzo dobry wynik
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rok eksploatacji i całkowity brak nawet najdrobniejszej usterki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rok eksploatacji i całkowity brak nawet najdrobniejszej usterki
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]