Silnik cichy.Mankamentem jest słaba elastyczność na niskich obrotach. Zabawa zaczyna się dopiero od 4000 obr/min. Gdyby tak od samego początku budziło się stadko kucyków, byłoby wręcz idealnie. Ekonomiczny na dalekich trasach. Autostrada-sama przyjemność.
5,0
Skrzynia biegów
Posiadam automatyczną skrzynię biegów.Jestem zadowolony.Można sobie pozmieniać na różne tryby.Fajnie zgrana z silnikiem.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze zachowuje się podczas zakrętów.Prawie jak w BMW. Niestety w mieście trzeba się troszkę posiłować powodem jest bardzo mały kąt skrętu.
Komfort
3,0
Widoczność
Z tyłu słabo z przodu może być.Duży plus mega lusterka boczne super.
5,0
Ergonomia
Kwestia gustu. Mnie odpowiada, wszystko na swoim miejscu dużo schowków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawnie odmarza, odparowuje, i ogrzewa szyby. Słaby nawiew na nogi tylnych pasażerów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu Siedząc z tyłu w Avensisie nie dostrzegłem zbyt dużej różnicy.Mały bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Przy 160km/h słyszę opony i opływający wiatr(to chyba normalne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie od 100-120km/h 5-5.5litra, Im szybciej tym więcej wiadomo.Myślę że u konkurencji jest gorzej, wiele gorzej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]