Układ elektryczny
: trudności z np. automatem do świateł
Inne
: Brak funkcji RDS w radiu
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Lubi obroty ale i na niskich jest na tyle mocny , że sobie dobrze radzi.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i bez zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Tak jak należy, nie za twarda i nie za miękka.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogła by być lepsza, dość szerokie słupki, z tyłu OK, jest czujnik parkowania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i wygodne.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja mało wydajna, czasami w ogóle automat nie otwiera nawiewu tylko mieli na cyrkulacji wewnętrznej, za mały kompresor. Aby dobrze schłodzić trzeba się sporo nakombinować, najpierw na low,później auto ale z otwartym nawiewem zewnętrznym i nie na twarz jak daje automat.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodna i nawet po dłuższej trasie plecy nie bolą.
3,0
Wyciszenie
dobrze do 3,5-4 tys. obrotów, później mega hałas
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na te osiągi to nieźle, pali ok. 8 l średnio
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Beznadziejne tarcze hamulcowe, po 12 tys. miałem przegrzane tarcze, po szlifowaniu ledwie dojeździłem do 40 tys., później wymiana za 650 zł / szt. /bo nie było zamienników/ i po ok. 20 tys. znowu przegrzane tarcze - dramat. Jeżdżę już wiele lat i żaden samochód nie miał tak słabych tarcz. Jeśli kupisz to licz się szybko z wymianą , dziś są już zamienniki po ok. 300/szt.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1. Tarcze hamulcowe - bardzo słabe, podobno te auta kupują starsi panowie któch ten problem nie dotyczy, trele morele, po prostu wsadzają badziewie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]