Silnik
: dynamiczy, a zarazem oszczędny
jak to honda
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: duże muchy odbijają lakier z przodu, stukające uchwyty pasów bezpieczeństwa z przodu o folele przy zapiętych
Przeniesienie napędu
: głośna praca lewarka zmiany biegów
Silnik
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
W czasie jazdy z szybkością 60-70km/h brak elastyczności, dodanie gazu powoduje szarpnięcie
4,0
Skrzynia biegów
Głośny mechanizm zmiany biegów, haczy 2-bieg
5,0
Układ jezdny
na dobrej i gładkiej nawierzchni IDEALNIE
gorzej zachowuje się na wybojach
Komfort
4,0
Widoczność
słupki ograniczają widoczność na ciasnych skrzyżowaniach
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Usytuowanie pedałów sprzęgła i hamula mogło by być odrobinkę lepiej
4,0
Wyciszenie
odgłosy z zawieszenia na większości (polskich) dróg ponad normę.Nadmienię,że użytkuję 3 samochody podobnej klasy i mam porównanie, a stara moja honda 5d w tej kategorii jest najlepsza-babcia górą!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnia 6.5l to rewelacja
oczywiście po przekroczeniu 150km/h mocno wzrasta, ale gdzie tak jeździć?
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, raczej są niedoróbki
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]