Silnik
: Jest bardzo porządny bez turbo i kompresora i ma pałera
4,0
Całokształt
Powinna być jeszcze (opinia Bardzo dobrze) i taką bym wystawił samochód ponad przeciętny. Nie wiedział że aż tak mi się spodoba szczególnie ten 1,8 -ale uważam że akurat to jest w nim naj.....
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jak bajka, kiedy chcesz przyciskasz gaz i jedziesz z 4 biegu 5 czy 6 czujesz moc. No i fajnie "buczy" jeszcze nie próbowałem powyżej 4000 obr , jechałem 130-140 km/h i dalej chciał jechać tylko Polskie"drogi" nie pozwalają . Po mieście w kabinie jest bardzo cicho prawie nie słychać silnika. Średnio spala mi 6,4 litra ( 1/3miasto reszta trasa prędkość 100-120 i więcej jak zajdzie taka konieczność)
3,0
Skrzynia biegów
Nie mam zdania ale lewarek wybiera za długo i mało precyzyjnie chociaż może się poprawi bo jest jeszcze nowy.
4,0
Układ jezdny
Twarde i to mi się podoba prowadzisz pewnie a z drugiej strony komfortowe. Nie oceniłem (doskonałe-ale chyba jest trochę pomiędzy dobrym a doskonałym)
Komfort
4,0
Widoczność
Jest to sedan trzeba wiedzieć gdzie jest początek i koniec samochodu - przyzwyczajenie. Ogólnie dobra + czujnik cofanie
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeszcze nie sprawdziłem wszystkiego także oceniam na przeciętną ale szyby szybko odparowują - to jest dobre
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest dobrze (mam 190 wzrostu ) w tej klasie najlepiej , bardzo dobrze jest w klasie powyżej 100 tys PLN. z tylu wystarczy miejsca komfortowo 2 osoby , jak jest 3 nie ma problemu
4,0
Wyciszenie
Słychać motor ale cicho przy wyższych prędkościach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mój stary 1,4 palił więcej niż 1,8
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]