Silnik
: Robi co chce kierowca w dowolnych warunkach
5,0
Całokształt
Jeżdzi się przyjemnie i miło. Trochę sportowej dzikości i jednocześnie komfortu. Wyprzedzanie jest przyjemnością.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ciągnie pięknie
4,0
Skrzynia biegów
Trochę tych biegów za dużo. Trzeba trochę czasu żeby się przyzwyczaić do 6 biegu (ale warto :)
5,0
Układ jezdny
Polecam komfort sedana - wersje "kosmiczne" są zdecydowanie twarde.
Komfort
4,0
Widoczność
Czujnik z tyłu bardzo wskazany i to nawet po nawykach jazdy dużymi brykami. Z przodu słupki trochę mącą.
5,0
Ergonomia
Jeżeli fotel kierowcy też tu się liczy to trochę kombinuję żeby pedały nie wymagały napięcia mięśni. Podejrzewam że trasa 8 godzinna może się odbić na kończynach dolnych. Ręce sięgają wszędzie tak jak należy a jak nie mają nic do roboty to sobie świetnie odpoczywają.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentyluje i ogrzewa aż miło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszyscy zadowoleni. Bagaże trochę narzekają na ciasnotę, ale wolę bagaże niż pasażerów :)
Piąty pasażer na szczęście nie podróżuje.
4,0
Wyciszenie
Trochę daje na autostradzie :) Opony zimowe i box na dachu. Zobaczymy latem.
I coś szumi w okolicach klamki kierowcy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trochę gorsze niż podają wskaźniki. Choć jazda po mieście dziwnie tania (w porównaniu z poprzednimi brykami) a jazda poza miastem droższa. Może to kwestia prędkości bo Civic lubi tak sam się rozpędzać :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Mianownik (cena) spory ale Licznik (jakość) jest tego warta. Kosztuje trochę więcej niż konkurencyjne kompakty ale satysfakcja klasy o oczko wyższej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie (odpukać) OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]